“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Sunday, October 21, 2012

Who i am?

Dunia aku
tidak seindah permaisuri raja
mahupun puteri raja
tidak juga gah dan berada
aku tak punya pari-pari
yang setia tunaikan segalanya
mimpi-mimpi indah
aku cuma gadis biasa
yang bahagia dengan semua yang aku punya

Aku tak gentar pada rasa kecewa
kerna dalam novel kehidupan aku
aku telah jatuh berjuta kali
bangun berjuta kali
dan aku punya berjuta parut
yang aku sembunyikan
dari balik secebis senyuman..

Sungguh,

Aku bersyukur dengan rasa
rasa kecewa yang telah aku telan
kerana itu menjadi kan diri aku
siapa aku pada hari ini.
dan membunuh kejahilan aku pada hari semalam

Kalau aku biar rasa
kecewa memonopoli
jadi mamanda menteri..


agak-agak
di bawah batu mana aku bermastautin sekarang?

myy amieyra

time kasih sebab bace =)

No comments:

Post a Comment