“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Sunday, October 28, 2012

hey,aku peminat kamu


dulu dalam diam aku suka kamu
first class,mata terpandang kamu
apa yang menarik tentang kamu dulu?
ade something buat aku terus perhati kamu
perhati,perhati n terus perhati 
hari ke hari

aku lihat kamu segak seperti semalam,
dan juga seperti kemarin,
dan juga seperti kemarin kemarinnya,
dan kemarin kemarin kemarinnya,
pokoknya, kamu segak saban masa,
buat aku berbunga-bunga.

dan aku sama seperti selalu,
jalani rutin harian punya aku,
perhatikan kamu,

apa warna baju kamu hari ini?
baju kemeja berpetak or tshirt?
setia melihat kamu... 

tindak laku kamu hari ini?
datang lewat ke awal ke kelas?
biasa kamu datang lewat
nak terus jadi perhatian ek?

aku suka perhati kamu,
paling suke,senyuman kamu
lesung pipit dipipi buat 
senyuman kamu lagi comel...

sekarang dah tak boleh perhati kamu lagi
aku akan doakan kamu
kebahagiaan kamu
kesejahteraan kamu
and berharap dapat jadi pemerhati kamu
untuk selamanya

semoga satu masa nanti,
akan ada hari untuk kita rai sama-sama,
hari khas untuk kau dan aku,


myy amieyra

time kasih sebab bace =)

10 comments:

  1. hehe ena pernah rasa apa yg pernah sis rasa dahulu.. minat seseorang dari jauh tapi mungkin xde jodoh ena ngn dia... ni kisah dlu la, skrg dah x dah.. hehehe

    ReplyDelete
  2. hana pernah rasa mcm tu. tertunggu-tunggi kelibat dia. kalau dia xda. rasa lain je pada hari tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu cuma tunggu xtimbul2...bile dia timbul je,tersenyum hingga ke telinga...hehe

      Delete
  3. pernah rasa mcm ni..tapi semuanya tinggal kenangan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kite,dh jadi kenangan... huhuhu... rindu nk perhati dia kn...

      Delete
  4. Replies
    1. itew dh jadi makin malu dh...tmbh2 lak cik nur KaMilaini bace entry ni... =)

      Delete
  5. huhuh.. tadie mule2 wanie bace ingatkan lirik lagu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayoyoo.. hehe.. 2 kenangan manis kitew masa mude2..mude la sgt...hahaha

      Delete