“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Friday, December 28, 2012

Allah + teman

Beginilah aku dengan kekuranganku
Aku cuba cari pengunci untuk menutupinya

Beginilah aku dengan tidak adanya yang
istimewa pada diri
aku cuba untuk mencari satu kelebihan
agar aku mampu membuat istimewa
di mata orang lain

Beginilah aku sebenarnya
hanya Dia yang tau bahawa
aku tak punya apa
yang akan hilang di kemudian hari 

Aku tak pernah ingin berlalu
tidak mahu merasa kesendirian, keseorangan
hanya inginkan seorang teman

Di antara hembusan nafas aku
Hanya Allah lah yang sentiasa ada,
senantiasa selalu untuk aku


myy amieyra

time kasih sebab bace =)

No comments:

Post a Comment