“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Wednesday, March 13, 2013

Semuanya akan OK!

Aku inginkan belajar daripada setiap orang yang hadir dalam hidup aku.

Setiap orang itu, insyaAllah akan memberi kesan dalam kehidupan kita walaupun sedikit. Makin lama, aku makin belajar banyak tentang karenah manusia. 

Tak cantik pun karenah tu tapi ia membuatkan aku lebih faham yang manusia itu begitu kompleksnya. Sama kompleks macam diri aku sendiri. 

Banyak lagi yang perlu dipelajari daripada orang lain supaya aku tak hanyut dengan sifat 'kecintaan pada diri sendiri'.

Macam dia, walaupun aku still keliru dengan kecelaruan perasaan, dia masih setia disisi dengan seribu harapan.

Sekarang aku kena belajar tidur awal. Katanya, tak elok tidor lewat. tapi malam ni aku tertewas. mata masih lagi segar. Tapi tetap kena paksa.

sebelum tu bace doa dulu =)


p/s: awak, saya paksa diri saya tido ni sebab awak tau

ok tamat disini.

myy amieyra

time kasih sebab bace =)

No comments:

Post a Comment