“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Wednesday, March 20, 2013

Kalian tidak tahu


Memang senyum selalu menghias wajahku
Memang tawa selalu menghias bibirku
Tapi pernahkah kalian tahu
Bahwa sebenarnya hatiku tersangat sedih?

Betapa kalian tidak tahu
Kalau dalam senyum itu
terlukis puing-puing kesedihan?

Dan kalian tak mengerti,
kalau hatiku bergelimang dalam rahsia.

Jangan kalian cuba menanyakan tentang itu,

aku sengaja menyembunyikan semuanya

Karena aku tak ingin kalian berkecipung dalam kesedihan.

Aku tak ingin kalian turut berduka
Aku tak ingin kalian mengetahui siapa aku

sebenarnya Itulah sebabnya,

Aku selalu memaksa diriku untuk tersenyum
Walau segalanya tersembunyi, tersepit dalam tangis yang pilu.


aku terlalu perlukan ini. serius.

myy amieyra

time kasih sebab bace =)

1 comment:

  1. Assalamualaikum :) Jom jom visit blog Dibah, nak introduce satu produk best punya. Hihihi.

    http://dibahspa.blogspot.com/2013/03/natural-aqua-cure-gel-best-exfoliater.html


    Thank you Cik Amieyra :)

    ReplyDelete