“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Tuesday, July 03, 2012

kuatkah aku?

hujan lebat. dan hujan yang lebat itu juga mencerminkan perasaan. perasaan yang aku hadapi sekarang.
penuh kehampaan, kesedihan dan sesalan. buat aku makin lemah.

aku mintak jangan buat aku teruskan lagi. aku tak sanggup.

kenapa harus aku? aku tak kuat. aku tak boleh terima. kenapa kau buat aku begini? salahkah aku? kenapa hidupku sangat membebankan? penuh dengan kekecewaan, pendustaan, pengkhianatan. aku harus bangkit menjadi yang baru.

akan teruskan hidup ini.
akan terus senyum hadapi semua ini.
akan membuat kamu pula menangis.
menangis dengan perubahan diri aku

aku mampu
aku bertekad
aku berazam
aku berjanji...
kau akan menyesal.

terima kasih duhai 'kawan'. buat aku bangun dari tido. aku dah sedar.

p/s: aku bukan superwomen. syabas sekali lagi kepada 'kau' si pengkianat. tapi kau tetap kawan aku selamanya. aku takkan lupakan kau. aku maafkan segalanya.

myy amieyra

time kasih sebab bace =)


No comments:

Post a Comment