“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Wednesday, July 04, 2012

Aku ada mereka

aku hidup dalam kenangan.
melalui kenangan aku belajar erti kehidupan.
begitu juga dengan kehadiran blog ini
andai suatu hari nanti aku tiada
masih ada kata-kata untuk dikenang.

andainya suatu ketika nanti aku masih bernafas
aku mampu membacanya dengan senyuman..
setiap insan mempunyai pengalaman hidup yang berbeza-beza...
aku bersyukur kerana selalu mendapat anugerah yang paling berharga
iaitu mereka mengasihiku dengan hati yang ikhlas.
hidup sentiasa berada di persimpangan.
aku memilih kasih sayang
kerana ia adalah penawar bagi semua penyakit.

p/s: aku sayang kamu.

myy amieyra

time kasih sebab bace =)

No comments:

Post a Comment