“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Thursday, July 19, 2012

Mohon sangat jangan datang

Rindu datang menyerang.

aku   : jangan datang!
rindu : nak jugak!
aku   : jangannn! aku tak suka!
rindu : tak, kau perlukan aku!
aku   : aku tak nak *tapi dengan nada yang semakin kendur dan slow, ada esak di situ*
rindu : kenapa kau tak nak aku?
aku   : sebab bila kau ada, aku rasa sedih, sebab kau ingatkan aku pada dia.
rindu : kau kan sayang dia.
aku   : memang aku sayang dia.
rindu : sebab kau sayang dia lah kau perlukan aku. kalau kau tak suka aku, maknanya kau tak sayang dia..
aku   : tak tak, bukan macam tu.
rindu : habis tu, macamana?
aku   : aku nak dia selalu dengan aku. sebab tu aku tak perlukan kau.
rindu : ..............................................

“Rindu itu sangat manis bila manusia boleh merasainya, ia datang bila dua manusia berjauhan dan rindu itu melengkapkan rasa sayang yang ada antara mereka...”

p/s: berambus ko dalam idup aku.

myy amieyra

time kasih sebab bace =)

No comments:

Post a Comment