“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Sunday, June 03, 2012

Nak makan. lapar

Petang ni aku dapat makan kek coklat,sedap. ally bagi.

Time kasih daun keladi, kalu boleh bawak la lagi.

Tengok la pic2 kek kt bawah ni. uni kn. teringinnya nak makan.




sumber google

Kalu aku dapat kek macam ni. jangan kata nak makan sentuh pun tak. ealah korang tengok sendiri la comel kot. letak dalam peti sejuk je la kot. tak sampai hati lak nak makan. buat hiasan.

Sape2 yang berminat dengan kek camni,g la tempah kat kedai berhampiran dengan rumah anda. nanti kalau dah tempah jangan lupa ajak aku makan sekali ok.

Teringin nak makan tapi tak sampai hati.

myy amieyra

time kasih sebab bace =)

No comments:

Post a Comment