“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Sunday, June 03, 2012

Tahniah untuk aku.

Tahniah untuk aku. sebagai ganjaran stress yang berpanjangan, aku telah menerima pakej sakit yang hebat.

SAKIT MATA
+
SAKIT KEPALA
+
SAKIT PERUT
=
SAKIT JIWA


Dalam minggu ni de 4 test. alamak. hancur3!!!!


kronik bebeno da ni. boleh masuk hospital jiwa terus. bila la stress yang berpanjangan ni nak memendek, lalu stop terus. nak berhenti belajar boleh?


so apa yang aku perlu sekarang adalah bertenang. bertenang dan terus bertenang.
"Sabar lah wahai hati. Allah turunkan ujian sebab Dia tau kita mampu harungi ujian dari-Nya. ujian jugak buatkan kita menjadi insan yang lebih kuat"
"Bukan senang nak jadi senang, tapi sangat senang nak jadi susah. so, bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian"
myy amieyra

time kasih sebab bace =)


No comments:

Post a Comment