“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Saturday, August 04, 2012

selemah sekurang

engkau inginkan,

seorang perempuan yang cantik,
seorang perempuan yang manja,
seorang perempuan yang solehah,
seorang perempuan yang lemah-lembut,
seorang perempuan yang sopan santun,
seorang perempuan yang bertudung likup,
seorang perempuan yang pandai masak,
seorang perempuan yang selalu merindui mu,
seorang perempuan yang selalu mencintai mu,

perempuan itu bukan aku
bukan aku.
dan semestinya bukan aku...

aku hanya gadis kampung.
kolot orangnya.
tidak pandai bergaya.

namun,

aku bersedia untuk menjadi "perempuan kamu"
perempuan yang sedia untuk dibimbing oleh kamu.

insyaAllah.

myy amieyra

time kasih sebab bace =)


No comments:

Post a Comment