“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Thursday, November 29, 2012

yeah,aku menang!

terdiam aku lihat kau begitu.
pekat sungguh makian kau beri.
melekat tersusuk.
terdiam.
menanglah kau, myy.

aku menang.
menang dalam kebenaran,
tak pernah main tipu,
macam kau dulu.
tak mahu aku ingat,
soalan-soalan bodoh seperti itu.
kau itu sama saja macam sampah
tak punya harga,
rimas aku dibuatnya.
busuk baunya.

berubah saja!
jangan kau ego.
nanti makan diri,
baru kau tau untung rugi.
kalau kau cari aku,
sentiasa saja aku ada untuk kamu.

ah, bodoh lagi aku.
masih saja terus diperguna-guna.
tak apa, Tuhan tahu siapa ikhlas,
terus saja jadi boneka,
terus saja.teruskan.
yang penting saja kau iklas.

bicara tentang siapa aku ini?

tentang kau?

tentang mereka?

dia?

tidak. ini tentang aku.

si gadis kaca mata merah.

the end.


myy amieyra

time kasih sebab bace =)

No comments:

Post a Comment