“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Friday, September 13, 2013

Satu kesilapan

Aku ada melakukan beberapa kesilapan dalam hayat kehidupan.
Ada ketika, aku berharap masa boleh diputarkan.
Supaya aku boleh memperbetulkan keadaan.

Realitinya, harapan tinggal harapan.
Dalam filem, ia boleh jadi kenyataan.

Tapi, disini, didunia ini, masa terus berjalan.
Masa akan terus kedepan.
Sedikit pun ia tak heran.

Akhirnya, aku tahu, yang dah berlaku telah pun berlaku.
Ia telah berlalu.
Aku kena terus melangkah, walaupun apa yang berada didepan, aku tak tahu.

"A person who never made a mistake never tried anything new" - Albert Einstein

myy amieyra

time kasih sebab bace =)

No comments:

Post a Comment