“Aku bukan seorang pendakwah tegar yang mulia hatinya. Aku melakukan dosa dan sedang memohon keampunan dari Dia. Hanya seorang gadis yang mahukan kehidupan yang bahagia. InsyaAllah =)

Monday, July 01, 2013

Kelakar

Kelakar rasanya bila asyik membandingkan diri dengan kehidupan orang lain. 

Bila aku bandingkan diri aku dengan melupakan segala nikmat yang Tuhan beri, emosi dan ego terus jatuh menjunam. 

Seperti aku yang paling malang.

Oh tidak.

Aku cuma jadi malang bila aku terlupa yang Tuhan ada dekat dengan kita.

myy amieyra

time kasih sebab bace =)

2 comments:

  1. Jangan cakap macam tu , Heeee , Kadang kadang saya pun rasa macam ni jugakk , Eishh asal dia boleh dapat , asal dia ada , asal dia lebih dari aku .. tapi kita fikir2 balik , kita tak perlu kan ada sifat macam tu? semua orang pernah terdetik perasaan macam tu dear ... yang paling penting , untuk hindarkan dari dibuai perasaan camtu , kita kena selalu bersyukur dengan apa yang kita milik dalam hidup kita. Okay syg? :)

    ReplyDelete